8 veckor kvar<3

Hej på er!
 
Tiden bara flyger iväg nu och jag har redan gått på behandlingen i 16 veckor. Det är helt sjukt att det bara är 2 månader kvar sen börjar återhämtningen. Jag trodde verkligen inte jag skulle nå hit utan att jag faktiskt skulle avbryta innan vecka 8 pga alla biverkningar. Men jag har visat mod och styrka till att klara av detta trots alla hinder påvägen.
 
Det som vart svårast senaste veckan är nog att jag vart extremt torr i hyn oavsett hur mycket jag smörjt in mig. Smärtorna i kroppen har däremot minskat och det har gjort att min sömn blivit bättre. Jag är naturligtvis fortfarande trött men det har ju med mina grundsjukdomar att göra. Jag är nöjd med att målet närmar sig allt mer! kramiz<3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0