Äntligen Fredag igen...

Tjo!
 
Idag känner jag mig lite matt i kroppen vilken är biverkning av morfinet jag fick ta igår men det gör inte så mycket då jag ändå bara tänkt ta det lugn. Mitt enda uppdrag för dagen är att duscha håret igen och det brukar gå relativt bra bara jag vilar en stund efteråt. Värmen av duschen får mig lite yr ibland och det är nått jag alltid måste vara förberedd på. Därför duschar jag oftast dagen innan jag ska iväg på nått för då har jag chansen att kunna vila om jag skulle bli dålig.
 
Igår kväll passa jag faktiskt på att avsluta ännu en bild i min älskade målarbok och idag har jag tänk fortsätta med den jag påbörjat. Det känns så avkopplande att sitta en stund på kvällarna och måla. Det har blivit lite av en rutin för mig och det är en rolig sådan. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0