Behandlingsvecka 14...

Godmorgon på er!
 
Jag har vart vaken några timmar nu och det känns underbart att det återigen är dags att bege mig till ön för att koppla av och samla nya krafter inför nästa veckas vårdbesök som går ut på att kolla så njurar och lever är okej för att få fortsätta med behandling.
 
Jag är föresten inne i vecka 14 av behandlingen idag och det känns fantastiskt att den redan gett resultat. Mina utslag har gått från mängder över hela kroppen (ansikte till vaderna) till att bara ha ca 5st prickar/utslag kvar. Tänk sen när alla ärr fått tid att blekas då blir jag som en ny människa för mig själv. Jag är grymt stolt att jag trots rädsla faktiskt valde att påbörja Isotretinoin behandlingen. Den har gett tillbaka mitt självförtroende. kramiz<3
 
 
 
 


Kommentarer
The Queens Diary

Vad skönt att det ger resultat <3

Svar: ja, som 20 åring trodde man aldrig de skulle försvinna. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-04-13 @ 11:13:15
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0