Det är tufft i kampen...

Goddag!
 
Jag har extremt svåra nervsmärtor i kroppen så nätterna är en enorm utmaning just nu och resan igår gjorde det knappast lättare även om dagen var lyckad. Jag försöker glädjas åt att jag idag gått på behandling i 13 långa veckor även om klådan av all torrhet gör en galen, så försöker jag ändå hålla humöret uppe.
 
Det är förhoppningsvis inte långt kvar innan jag är i mål när det kommer till behandling för Hudutslagen. Jag ska vara stolt över mitt kämpande! Nu ska jag passa på att gosa med katten framför någon film för snart ska hon flytta hem till sin husse igen. kramiz<3
 
Kommer sakna denna godingen<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Du har verkligen kämpat på bra 💖

Svar: Tack=) Jag gör mitt bästa iallafall. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-04-06 @ 14:12:54
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0