Helgen på ön är slut...

Tjo!
 
Då var min underbara helg på ön snart över och det är lika jobbigt denna gången att packa ihop allt för att bege mig mot stan igen. Men i veckan som kommer sker det lite roliga utflykter som jag sett framemot länge så förhoppningsvis känns det lättare när jag väl sitter i bilen. Hoppas bara jag inte stötar på några hinder innan äventyren för det lär jag inte klara av.
 
Jag behövde verkligen denna fantastiska helg för att samla ny energi i kampen. Här ute kan jag koppla av på ett helt annat sätt och det gör att både kroppen och sömnen starkare. Vilket behövdes efter den tuffa veckan med känslor och ångest. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0