I´m broken...

Tjo!
 
Natten tills idag var en av de jobbigaste på många veckor. Jag grät mig till sömns imorse och då mena jag hysteriskt. Känner mig otroligt trasig inombors och vilse i en djungel av tankar. Men jag är otroligt tacksam för alla vänner som ställt upp senaste dagarna och framför allt inatt när det brast för mig. Vet inte vad jag hade gjort utan er vid min sida. Ni är mina superhjältar när livet svajar och känns värdelöst. Nu ska jag försöka återhämta mig efter förkylningen och hålla tummarna för min älskade syster. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer Queen

Men åh fy, styrke kram <3

Veckans blogg är avslutad :) Gå gärna in och kolla om det blev du som vann :)
Om inte så är där en ny omgång uppe som avslutas på söndag :D

Svar: Tack, ska genast kolla in. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-04-25 @ 08:35:15
URL: http://thequeenie.se
Sara

Hoppas allt blir bättre styrke kramar <3

Svar: Tack så mkt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-04-25 @ 09:40:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0