Jag älskar våren!

Heej på er!
 
Jag njuter till max av varje dag som solen är framme nu. Det syns så tydligt hur allt börjar blomma ut i natur och nu är det inte långt kvar innan även björkarna slår ut och blir så där underbart vackra. Senaste dagarna har det vart rätt varmt mitt på dagarna, men fortfarande små kyligt framåt eftermiddag/kväll. Så jag försöker passa på att komma upp i tid för att hinna ta vara på solen. Nu ska jag fixa in ordning mig lite för att ännu en gång sätta mig ute. kramiz<3
 
En nyckelpiga:
 
Påsklilja:
 
Busken kring lekplatsen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mirre - Sweetwords

Älskar också verkligen våren & så fina bilder du visar =D

Var det du som skrev till mig nyss= adressen kom ej med =D

Svar: Tack så mkt=) Önska dock man hade en bättre kamera än bara mobilen.Ska kolla upp det genast varför adressen försvann.

kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-04-10 @ 16:01:58
URL: http://sweetwords.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0