Jag har rädsla för halsont!

Hej!
 
Haft en fruktansvärd natt där jag inte kunnat vända mig om speciellt smidigt utan fått lyfta väster ben för att kunna skifta sida utan att skrika av smärta. Min förkylning har verkligen brutit ut helt nu. Så det är extremt kämpigt att andas, men jag gör mitt bästa för att hålla mig uppe små stunder för att kunna äta trots min dåliga aptit.
 
Jag hoppas innerligt att denna förkylning ger med sig den närmsta veckan. För det tar på energin att åka på en infektion samtidigt som man redan är sjuk i botten. Dock har jag små panikattacker i omgångar pga halsont som påminner mig om mina första år i tonåren med halsfluss. Den tiden har satt skräckspår i mig. Nu ska jag försöka vila huvudet lite. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer Queen

Hoppas du får en fin helg <3

Svar: tack du med<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-04-21 @ 13:38:18
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0