Laddar inför ny vecka...

Tjo!
 
Då är det snart dags att bege sig mot livet i stan och det är inget jag egentligen ser framemot. Dock har jag både bra och dåliga punkter att göra den kommande veckan bland annat sjukhusbesök, samtal och kanske någon rolig utflykt om jag har tur. Jag försöker nu blicka mot utflykten som pappa har lovat att jag ska få göra i år och jag misstänker det är bowling, men det återstår att se.
 
Min helg här på ön har trots feber och värk vart otroligt avkopplande. Jag har verkligen njutit till max av naturen och lugnet här ute. Det är obeskrivligt hur bra livet känns när jag befinner mig på denna magiska plats där jag alltid kan vara mig själv fullt ut. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0