Min "Måsten" för helgen...

Tjo!
 
Då var det fredag igen och denna helg har jag valt att försöka få ordning lite här hemma och även pyssla om mig själv lite extra innan den tuffa resan på tisdag. Dock är jag osäker om jag verkligen orkar få gjort allt som finns på listan. Jag kommer göra mitt bästa för att hitta en balans mellan aktivtet och vila även nu när jag är ensam. För jag vill verkligen inte krascha lagom till resan jag sett framemot. Tänkte jag skriver upp listan här och bokar av dem allt efter som dem blir klara. Så får vi se hur mycket jag orkar med denna helg. kramiz<3
 
Här är min lista på saker jag vill få gjort:
 
*Svara på Mejl
*Beställa ny kalender
*Förbereda inför resan
* Koka eller byta tandborsten
*Ha ansiktsmask (pyssla om mig)
*Förbereda ett roligt inlägg
*Tvätta udda plagg
*komma ut lite
 
En bild från gårdagens utflykt:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0