Mot syrran igen<3

Godmorgon!
 
Idag har jag klivit upp tidigt för att åka ner till min syster igen. Dels för att det är någon som fyller år, men också för att lägga upp planen kring förlossningen. Då det inte är långt kvar innan mitt 7 syskonbarn kommer. Jag försöker alltid ställa upp så mkt jag orkar och det är något som känns väldigt viktigt för mig även om det är tungt ibland. Dem är en viktig pusselbit i mitt liv för att jag ska orka kämpa i huvudtaget.
 
Min kropp är inte på topp idag, men jag ska göra mitt bästa för att hålla humöret uppe ändå. Jag tror det kommer gå bra och dessutom har jag med mig en nackkudde ifall jag blir trött under bilturen. Bäst att göra sig klar så vi kommmer iväg i tid! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0