Påsklovet's höjdpunkt<3

Hej på er!
 
Igår kväll och inatt hade man ett fantastiskt sällskap av fyra svenska youtubers som sänd 100% vaken live Påsklov. Det är nog det jag sett framemot mest när det kommer till påsken. Jag älskar dessa sändingar som sker under vissa lov. Igår var det Anty, Joel Wetzel, Kaily Norell och Thomas Sekelius som höll i underhållningen.
 
Jag skratta mig tills sömns runt ett tiden i natt, så har ca 2 timmar kvar som jag får titta på nu i efterhand på svtplay. Försökte verkligen hålla mig vaken men tillslut gick det inte. Jag var för sömnig och avslappnad, vilket på nått sätt var rätt bra med tanke på hur ont jag hade timmarna innan. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0