Ska iväg till syrran en sväng<3

Godmorgon!
 
Nyvaken och lite stressad då jag lyckats försova mig för första gången på många. Tiden är ju inte super viktig idag trots allt och jag tror jag hinner klart i tid ändå. Men blev så förvånad över att jag sovit så djupt att jag inte vaknat över att mobilen ringt två gånger. Jag har iallafall fått sova gott inatt och det var otroligt behövligt!
 
Idag ska jag iväg till min syster för att lämna över lite presenter samt fira Elwiirah´s 8 årsdag lite grann. Jag ser framemot att få träffa alla igen även om resan dit och hem är lite tuff för min kropp och framförallt när jag som idag har stickningar i bröstkorgen. Ska försöka göra mitt bästa för att klara av detta så bra som möjligt. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0