Det blev en bra start på veckan...

Goddag!
 
Igår mådde jag tillräckligt bra för att träffa min bästis A igen. Vi tog en tur på stan för att fylla mitt medicinförråd hemma. Men framförallt bara få prata ut om allt mellan himmel och jord. Något som behövs emellanåt för att lätta tankarna.
 
Febern tycks ha gett med sig eller iallafall såpass att jag inte är helt borta. Kroppen håller sig relativt avslappnad just nu. Dock har jag lite nackspärr efter legat på golvet och tittat in en bur som min bror kom med förra natten. Så jag fick sitta både katt och hundvakt en stund. Det var inte plutten han kom med utan den nya kattbebisen. Kramiz❤
 
 
Lilla söta kattungen ( det var inte lätt att fota i en mörk bur):
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0