Försöker hålla humöret uppe...

Tjo!
 
Imorse var jag uppe en sväng och ringde hudmottagningen på sjukhuset som lova att ringa tillbaks under förmiddagen. Tror ni dem gjorde det? Nej så klart inte!! Min sömn hela förmiddagen blev därmed förstörd pga att jag tvingades sova utan öronproppar för att kunna höra telefonen när den skulle ringa. Men eftersom dem inte lyckas hålla sin tid så lär jag i eftermiddag sova med öronproppar för jag behöver verkligen få en bra sömn.
 
Min kropp mår la inte super bra, men känner mig iallafall inte jätte hängig och slö som i tisdags. Små framsteg sker allt även om återhämtningen är långt ifrån över. Jag försöker verkligen hålla humöret uppe dessa dagar och som tur har jag en mamma som peppar mig lite extra om dagarna. Idag har hon peppat mig till att fortsätta rensa min överfyllda garderob innan jag ska sova middag. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Alice Lindström

Dåligt av dom att inte ringa när dom sagt det!

Svar: aa, så typiskt när man sitter och väntar på att dem ska ringa och så glömmer dem bort en:( kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-08-31 @ 19:22:52
URL: http://bilderbyalice.blogg.se/
Hanna Karlsson

Dåligt att de inte ringt som avtalat.

Svar: Dem är experter på att göra så:( Får vända mig till dem igen på måndag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-08-31 @ 23:10:46
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0