Inne i vecka 31 & nu mot syrran...

Hej på er!
 
Gårdagen blev ju lite annorlunda än vad som var tänk från början. Idag gör vi dock ett nytt försök i att komma iväg till syrran (Wiirah's mamma) ett par dagar och jag är lite smått nervös. Då det tar på krafterna att ha barn omkring sig när man mår såhär konstigt i kroppen som jag gör just nu. Men samtidigt behöver jag nog få lite tid med syrran. Jag saknar henne jätte mycket! 
 
Jag går förresten in i vecka 31 av behandlingen idag. Den biverkningar jag känner av mest just nu är de torra partien på kroppen som vid beröring känns som det brinner. Det känns otroligt skönt att kuren snart är avklarad för denna gång. kramiz<3
 
En bild tagen på mig från utsiktsplatsen på berget:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0