Målgång och Västeråsresan...

Tjo!
 
Måste börja med att berätta att jag i Torsdags innan min resa mot västerås faktiskt gick i mål med behandlingen! Jag tog mig igenom 33 veckor av torrhet av hud och slemhinnor, svåra smärtor, näseblod och blodbrist som biverkningar. Denna omgång har verkligen stärkt mitt självförtroende nått enormt. Inte bara att jag inte längre skämms för min hy utan över att jag faktiskt tog mig från start till slut. Med tanke på hur tuffa de första veckorna var trodde jag aldrig skulle komma såhär långt!
 
Sent inatt kom jag hem efter vart i västerås över ett dygn eller vi övernatta strax utanför västerås på Kolbäcks gästgivaregård. En gammal herrgård från 1600-talet med en helt magiskt trädgård på baksidan. Det var otroligt stillsamt och lugnt där. Igår på förmiddagen var begravningen i västerås som var huvudanledningen till vår resa. När den väl var över spenderade jag tid med mina älskade gammelfastrar på 87 och 93 år fram tills det var dags att bege sig hela vägen hem. Trött och smärtpåverkad men ångrar inte mitt val att följa med! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0