Små steg framåt...

Goddag!
 
Ny dag är här och trots kroppens strul så känns det som det börjar gå åt rätt håll. Jag känner mig nämligen inte alls lika borta i huvudet. Men kroppen kommer behöva tid att återhämta sig helt och få kontroll över febertopparna som just nu kommer och går.
 
Planen för mig idag är att försöka sitta upp och måla lite eller spela sällskapspel med mamma. Allt för att hålla mig uppe en stund då sängläge flera dagar i sträck inte är bra för mig. Så det gäller att hitta en balans för att unvika onödig smärta. kramiz<3
 
Unnar mig lite gott nu när jag är dålig:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
isabella

Åh det ser supergott ut!! Kram!!

2017-08-21 @ 09:27:21
URL: http://www.nouw.com/schwarz


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0