Tre veckorna på ön är slut...

Tjo på er!
 
Vet ni idag bär det av mot hem till stan igen då de 3 veckorna här på ön lidit mot sitt slut. Jag kommer ju tillbaka hit ut snart igen. Men då får jag nog flytta in till stora huset för på hösten och vinter är det för kallt att sova i mitt egna rum i gagagebyggnaden.
 
Dessa veckor har vart fantastiskt och jag har för första gången på flera år känt mig avslappnad under sommaren även om sista veckan nu har kantats av oro och ilska. Jag mår ändå som bäst här ute på ön helt klart! Långtbort från trafikerade vägar och från alla störrande grannar. Kramiz❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda

Heej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen (: Kraam!

2017-08-07 @ 08:50:06
URL: http://nouw.com/matildardn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0