Blandade känslor...

Goddag!
 
Vi lyckades komma iväg igår och för min del var det underbart att få komma ut lite. Få andas frisk luft och känna frihet. Dessutom blev tösen jätte nöjd över sina inköp på bokhandeln och leksaksaffären. Det blev en lyckad dag trots nervsmärtorna som mot slutet blev för mycket. Smärtorna håller dock i sig även idag, men än så länge är det hanterbart.
 
Däremot fick jag två dödsbesked imorse som fått mig bryta ihop totalt. Man vänjer sig aldrig vid sådana samtal tyvärr. Jag ska försöka samla mig lite nu ifall lilla E dyker upp snart. Förhoppningvis kommer charmtrollet få mig le denna tuffa dag. Kramiz 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sophia

Tråkigt med dödsbesked 😓

2017-12-29 @ 21:45:27
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0