En youtube tag...

Tjo på er!
(Tidsinställt inlägg)
 
Eftersom jag förmodligen är rätt sliten efter gårdagens upplevelse och utflykt tänkte jag idag lägga upp en rolig tag angående Youtube. Så kan jag vila mig en dag för att orka berätta mer om gårdagens upplevelse som förhoppningsvis kommer upp imorgon. kramiz<3
 
1. Favorittyp av videoklipp? 
Svar: Jag älskar vloggar, DIY, storytimes.
 
2. Favorit svensk Youtuber?
Svar: "Helen Torsgården" En väldigt härlig och inspirerande kvinna!
 
3. Favorit utländsk Youtuber?
Svar: "The Frey Life" Där man får följa Mary som lever med en lungsjukdom.
 
4. Hur många prenumerera du på?
Svar: Ca 100st (mest svenska)
 
  5. Gilla VS kommentera? 
Svar: Jag är väldigt duktig på att gilla klipp som jag faktiskt tycker är bra.
 
6. Det bästa med Youtube är? 
Svar: Man får se att livet inte alltid är så perfekt som man kan tro, men också fina upplevelse och äventyr som jag själv inte har möjlighet att göra just nu.Youtube ger väldigt mycket för mig som är sängliggades större delen av dagarna.
 
Blogglista/tag är lånan från http://nouw.com/blogglistor <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Härlig lista :D

Svar: Visst var den<3<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-12-03 @ 17:22:09
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0