Min Fantastiska Lördag...

Hej på er!
 
Jag kom iväg till Christmas night trots febern dagen innan och det är jag enormt stolt över för showen var fantastisk. Vid ett tillfälle när Molly Sandén sjöng "Hallelujah" fylldes mina ögon med tårar. Hennes version på den låten har jag lyssnat och sjungt till så många gånger när jag känt mig nere och svag. Så att äntligen få höra den live var magiskt.
 
David, Thomas och Molly gjorde underbara framträdande som verkligen gav en wow känsla. Mot slutet mådde jag allt sämre i kroppen tyvärr (börja få skakningar/kramper) som gjorde det lite kämpigt att sitta still. Men jag tog mig igenom det tack vare mammas stöd. Dagarna så här efter blir lugna för att kroppen ska få återhämta sig i lugn och ro. kramiz<3
 
 
Ber om ursäkt för suddiga bilder, men var riktigt svårt att fota när jag skaka så:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0