Mina planer för vecka 51...

Goddag!
 
Då var en ny vecka här och denna blir förhoppningsvis bättre. Framförallt hoppas jag att febern håller sig helt borta nu tills julen är över.  Kroppen lever ju sitt egna liv så man vet ju aldrig hur det blir. Jag har lite inplanerat i veckan men det mesta är saker som sker här hemma. Vilket kostar betydligt mycket mindre energi än om jag måste åka iväg. kramiz<3
 
Måndag:
♥Vilodag
 
Tisdag:
Ringa sjukvårdsamtal
Vilodag
 
Onsdag:
♥Vilodag♥
♥Tens-apparaten igång♥
 
Torsdag:
♥Eventuellt Kompisträff♥
♥100% Vaken Live♥
 
Fredag:
E kommer hit
 
Lördag:
♥Duscha håret♥
Packa min handväska
Planera kommande vecka
 
Söndag:
Fylla på dosettlådan
Julaftonsmys hos syrran
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Låter som en bra vecka :D

Svar: Ja än så länge går det bra. Hoppas du också får en fin vecka. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-12-19 @ 10:01:37
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0