Ska försöka ta mig ut...

Tjo där!
 
Dagarna rullar på även om jag sover bort större delen av dem. Men det tycks ifall ge kroppen tid att återhämta sig och förbereda sig inför Julaftons alla utmaningar. Det blir därmed otroligt mycket podlyssnade och emellanåt Musikhjälpen.
 
Planen idag är att försöka ta mig ut en stund och bara få andas lite frisk luft och få känna en liten frihet nu när jag är relativt klar i huvudet. Det blir nog annars väldigt mycket vilostunder och försök till att äta riktig mat. Det är något jag verkligen måste få fungera igen för under denna vecka jag vart dålig har jag tappat i vikt igen. kramiz<3
 
Vad föredrar ni att lyssna på? Ljudböcker, radio, podar eller musik? Berätta gärna<3
 
 
Puss & Kramiz<3
// Jenniey Love
 


Kommentarer
FCD

Riktigt bra och intressant blogg. Följ gärna mig i min nya livsstilsblogg och sprid. Jag länkar gärna dig och vill du får du gärna OM du orkar skriva en sjukdomsberättelse om dig och ditt liv :) som jag kan publicera på min. / ha det bäst



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0