Blir ett lugnt avslut på veckan...

Hej!
 
Idag lär dagen bli en enorm utmaning för jag mår inte alls så bra som jag borde. Förhoppningsvis är det bara tillfälligt pga medicin miss i torsdag men det kan också vara en förkylning på ingång då de övriga i huset åkt på det. Jag ska försöka hålla mig upp ett tag till innan jag ska vila en stund.
 
Jag har iallafall kattsällskap nu när jag är dålig. För just nu får jag känna på hur det är att ha husdjur dygnet runt. Katten är ju min brors, men hon tyr sig väldigt mycket till mig precis som mina syskonbarn. Tycker det är mysigt med lite djur i hemmet. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Hoppas du mår bättre snart!

Svar: Kul att du är med i Veckans Blogg! Lycka till! :)​​

Svar: Tack så mkt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-02-27 @ 13:31:42
URL: http://nouw.com/lilbabustyle
Annica

<3

2017-02-27 @ 15:00:27
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0