Dagarna efter is-äventyret...

Goddag!
 
Senaste dagarna har jag legat nerbäddad i sängen med feber, men nu tycks den äntligen börja klinga av så jag blir mitt vanliga jag igen. Jag hoppas febern håller sig borta nu resten av vecka för jag vill verkligen ha energi att umgås med tösen innan hon åker hem.
 
Idag har vi planer på att åka till V.I.P och fika med gänget. Då både jag och Wiirah behöver komma ut lite. Vi kommer dock avstå från bowlingen för det är inte min kropp stark nog för just nu även om det också står på min lista jag vill göra i år. Får ta det lite lugnt nu ett tag innan jag ger mig på en tuff aktivitet igen. kramiz<3
 
Verkligheten efter att ha bockat av ett mål med året:
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0