En tuff start på dagen...

Godmorgon!
 
Idag känner mig inte på topp alls och jag tror mycket beror på att jag fastat sen 21:00 igår kväll. Normalt sett äter jag var 4:e timme förutom på natten för att undvika bli extremt dålig och svimfärdig. Så hur jag ens ska ta mig till provtagningen utan att tuppa av är en gåta. Jag har iallafall packat ner en vattenflaska ifall illamåendet blir för mycket. Eftersom min dag startar lite kämpigt kommer även dagen bli lugn! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Söt katt :)
Hoppas du får en fin helg :)

Svar: Tack💕 Hoppas du också får en super fin helg. Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2017-02-24 @ 20:22:47
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0