Fredagens uppdrag...

Goddag!
 
Natten var riktig kämpig att ta sig igenom pga smärtorna i benen, men trots det så känner jag mig ändå redo för att ta tag i denna dag. Det finns vissa saker som måste göras här hemma för attt underlätta min vardag just nu och det är något jag och mamma ska försöka lösa. Sen måste jag besälla hem lite saker till nästa vecka då mitt förråd börjar ta slut. I övrigt blir min fredag väldigt avkopplande och tanken är att försöka måla lite så fort pojken är nattad för nu har värken i handleden äntligen lugnat sig. kramiz<3
 
Hur ser eran Fredag ut?<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Hoppas du får en fin helg :)

2017-02-10 @ 21:13:40
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0