Handleden strejkar...

Goddag!
 
Då var det ännu en dag här och idag känner jag mig något klarare i huvudet. Därmed hoppas jag kunna ta mig ut en sväng så fort jag fått i mig lite maten och medicinen. I övrigt har jag tänkt fortsätta måla i min målabok om nu handleden klarar det. För min högra handled har inte riktigt velat samarbeta och det beror nog på att den är överansträngd efter flera veckors målande på kvällarna. Men jag har ju äntligen hittat nått som får mig hermonisk och glad så det är svårt att ta en längre paus från den aktiviteten. kramiz<3
 
Denna gjorde jag klar igår kväll:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sanna

Vackert målat! Jag läste igenom lite inlägg om din kamp och jag beundrar dig som fortsätter kämpa så pass positivt som du tycks göra. Man får väl tänka att de ljusa stunderna är större än de mörka. Kram.

Svar: Tack så jätte mkt. Dina fina ord får mig alldeles varm. Precis! Att våga ha roligt även om man får ett bakslag på 1-2 dagar. Så är det den roliga stunder man kommer att minnas. Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-02-06 @ 14:26:50
URL: http://imarginalerna.webblogg.se
Nilla

Jag älskar också att måla men det är väldigt svårt att måla "lagom" kram

Svar: Ja precis. Det är jätte svårt att sätta ner gränsen för "lagom". kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-02-06 @ 14:54:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0