Måla en fjäril om dagen...

Tjo!
 
I helgen fick jag en ny målarbok av mamma med fjäriltema och eftersom jag älskar färgglada färger så passar denna målarbok mig perfekt. Dessutom hoppas jag att det blir lättare att avsluta mitt i allt när kroppen börjar strejka. Jag har  tänkt måla i denna närmsta tiden för att inte sitta i timmar med min stackars handled utan bara måla ca en fjäril om dagen. Frågan är bara om jag lyckas hålla mig till en för när man väl hittat nått man tycker är roligt är det svårt att sätta stopp i tid. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Miranda

Har nu avslutat min veckans blogg tävling, in och kika om just du vann! :)

2017-02-09 @ 11:23:44
URL: http://nouw.com/miirandaa
Nilla

Vilken härlig målarbok 💖

Svar: Ja väldigt fina bilder att färglägga. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-02-09 @ 12:33:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0