Nya färgpennor från Derwent...

Tjo!
 
Jag har äntligen fått hem mina efterlängtade färgpennor som en extra belöning för mitt kämpande med behandling. Tanken var att inte öppna paketet fören kommande vecka, men jag kunde inte låta bli igår kväll. Jag är jätte nöjd över mitt val av pennor. Det fick bli ett set från Derwent colorrsoft då dem är mjuka nog att jag inte behöver ta i från kung och foster land för att de ska bli jämt med färg.
 
Mitt målande betyder enormt mycket för mig nu när jag inte orkar ta mig ut så mycket som jag vill. Dessutom har det en lugnande effekt när ångesten kryper sig på. Jag är jätte glad att jag hittat nått som ger glädje istället för att bara ta energi från mig här hemma. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0