Smärtorna är inte under kontroll...

Tjo!
 
Nervsmärtorna har de senaste dygnen ökat något fruktansvärt och troligen är det för jag ansträngt mig mer än vad jag borde göra på en och samma vecka. Men jag ska vara stolt över mig själv för jag har gjort små framsteg både när det kommer till vikten och mitt inre.
 
Min helg kommer bestå av filmmys och målande för det är de enda som jag kan släppa smärtorna för ett tag. Sen har jag tänkt försöka använda TENS några timmar varje kväll för att lindra smärtorna inför natten. Förhoppningsvis får jag kontroll på smärtorna om ett par dagar. Så det är bara till att kämpa på! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lisali

Å så tråkigt, men TENS är verkligen
Super bra att ta till.
Hoppas det blir bättre snart!
Kram Lisali

Svar: aa, den är nog de som fungerar bäst mot smärtorna. Tack, vi får hålla tummarna. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-02-05 @ 10:15:32
URL: http://blommaiasfalt.blogg.se/
Ida

Hoppas du mår bättre nu

Svar: mår lite sämre idag, men det är ju vilodag så det gör inte så mkt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-02-05 @ 14:17:42
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0