Upprörd fighter med stolthet...

Hej på er!
 
Jag kom precis hem från sjukhuset och mitt humör gick från glad till förbannad för tydligen skulle jag vara fastande för ett av blodproverna och tror ni min läkare informerat mig om detta. Nej! Så imorgon måste jag dit igen och min stackars pappa till chaufför får kliva upp tidigt ännu en gång efter ha jobbat sen kväll dagen innan.
 
Idag har jag även gått på behandlingen i 7 hela veckor och jag känner mig fortfarande förvånad över hur bra det tycks gå. Jag var ju enormt rädd innan men nu känns det bara som en del i vardagen att smörja in sig 4-5 gånger med olja och att droppa ögonen regelbundet för att återfukta nu när medicinen torkar ut allt! Dem små utslagen har försvunnit nästan helt medans de stora fortfarande dyker upp. kramiz<3
 
Stolt över mig själv!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Det brukar stå på kallelsen till provtagningen om man ska vara fastande eller ej. Och inte deras fel att din pappa får köra dig.

Svar: Aa men det stod inte i kryssat i kallelsen och de såg personalen när jag visa upp den. Nej självklart inte labb fel utan det har ju blivit miss av läkaren. Men men förhoppningsvis tar labb rätt prover denna gången så jag slipper återvända för den orsaken. Det blir ju deras fel när vården inte kan göra saker rätt utan jag ska behöva återvända dit varje gång! Någon jävla gång bör de lära sig av sina misstag!
♥JèÑnIèY♥

2017-02-23 @ 16:07:24
Nilla

Men så surt <3

Svar: aa det tar ju på krafterna. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-02-23 @ 19:22:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0