Vecka fem av behandlingen....

Hej!
 
Nu har jag klarat mig igenom 5 veckor av behandlingen och det går fortfarande relativt bra även om jag varje dag blöder näsblod. Det är ca två veckor kvar innan jag ska ta blodprover för att se så levern är okej och att järnvädret är bättre än sist. Därefter blir det nog att höja dosen och jag känner mig ganska lugn över att den tiden börjar närmar sig.
 
Det börjar även bli dags att välja ut en ny belöning och jag är så taggad på att få hem det paket sen! Nu ska jag äntligen få duscha av håret igen för det är något jag fått dra ner på från varannan dag till var femte dag nu när jag blir så uttorkad under behandlingen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Therese

Nu är förra veckans bästa inlägg länkade i min blogg :) Kom ditt med? Om inte så kommer där upp en ny chans imorgon att dela med sig av sitt bästa inlägg från förra veckan :)

2017-02-20 @ 22:11:51
URL: http://theresequeen.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0