Dags för första dosen...

Hej!
 
Nu sitter jag här och om en stund är det dags att ta första dosen av den nya behandlingen som kommer göra mitt liv till ett helvete i början men som förhoppningsvis kommer förändra mitt liv i längden. Jag kan erkänna att jag känner mig smått skraj, då jag inte vet hur långttid det kommer ta innan första biverkningarna dyker upp. Men har försökt förbereda mig så gott det går genom att att köpa hem olika krämer och oljor för att kunna återfukta de ställerna som blir uttorkade av medicinen. Resten av biverkningarna får jag nog försöka stå ut med. kramiz<3
 
Detta är några av produkterna jag valt att prova till en början:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0