Första veckan avklarad...

Tjo!

 

Nu har det även gått en vecka sen jag starta den nya behandling och än så länge går det helt okej. Jag är visserligen torr i ansiktet men det är hanterbart än så länge. Dock är min hårbotten väldigt torr så måste försöka smörja in den när jag kommer hem från ön. Kroppen är lite svagare än den brukar vara, men på nått sätt lyckas jag ändå hålla gnistan uppe. Nu är det minst 23 veckor kvar av behandlingen och jag hoppas verkligen stå ut tills jag är i mål. Kramiz<3

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maria

Vill tipsa om denna för torr hårbotten. Jag tycker att den är toppen och den gör inte håret fett.

https://www.apoteket.se/produkt/apoteket-harbottengel-120-ml-243207/

Svar: Åå Tack det var jätte bra tips. Kramiz 💕
♥JèÑnIèY♥

2017-01-15 @ 19:13:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0