En liten motgång...

Hej på er!
 
Inatt vakna jag upp flera gånger av att nervsmärtorna i kroppen var fruktansvärda. Jag fick till och med panik för det gjorde så sjukt ont att jag knappt våga röra på mig, men som tur lyckades jag somna om efter en stund. Jag har dessutom börjat få symtom på järnbrist pga behandlingen så behöver verkligen ta det lugn nu tills jag får upp värdet igen. Därför blir det mycket målande och sängläge för lilla mig. Det känns visserligen lite tungt att inte få komma ut på flera dagar, men finns inte så mkt att göra åt det just nu. Det är bara att hålla ut! kramiz<3
 
Dessa två har jag målat klara senaste dagarna:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen (:
Kraam!

2017-01-23 @ 16:45:59
URL: http://nouw.com/matildardn
Nilla

Kram 💖

Svar: Kramiz ger styrka💕
♥JèÑnIèY♥

2017-01-23 @ 22:48:51
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0