Boostar sig själv en aning...

Hej på er!

 

I veckan fick jag blogginspration av en tjej som bloggar under namnet ”Readthis” på Nouw.com. Där hon gjorde en lista för att boosta sig själv och vem behöver inte göra det ibland. Så idag tänkte jag göra listan, men istället för fem saker nämner jag tre. Glöm inte kika in på http://nouw.com/readthis och läs hennes inlägg där hon boostar sig själv.

 

Om ni har fler tips på sådana här listor av olika slag eller något ni vill veta mer om mig får ni jätte gärna kommentera det. För tanken är som sagt att göra minst ett sådant här inlägg i veckan där jag berättar lite mer om mig själv och saker jag brinner för m,m... Allt för att ni ska få lära känna mig lite djupare än bara om mitt liv som kronisk sjuk. Kramiz<3

 

Tre saker jag är bra på: 

  • Jag är väldigt påhittig/uppfinningsrik
  • Visar mycket kärlek och uppskattning
  • Att pyssla


❤❤Tre saker jag älskar med min kropp/utseende 

  • Mina grönbruna ögon
  • Mitt långa håret
  • Magen
 

Tre saker jag är stolt över❤

  • Att jag klara grund Engelskan till slut
  • Att jag kämpar mig upp varje dag
  • Att jag är jag
 

❤❤Tre saker jag är tacksam över 

  • Min familj och vänner
  • Att jag tagit mig dit jag är idag
  • Att vi har ett underbart landställe att åka till

Gör gärna listan du med och boosta dig själv!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Bra jobbat! Varje kväll när jag lägger mig så försöker jag komma,på minst tre saker jag gjort bra under dagen och det är svårare än man tror. Kram

Svar: Jag gör också det minst en gång per dag, men ibland kan det ske flera gånger och framförallt när jag gjort något speciellt under dagen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-08 @ 09:25:46
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0