Dags att packa ihop...

Tjo!
 
Natten tills idag var inte riktigt så bra jag hade hoppats på med tanke på den tuffa dag igår. Men ibland blir det inte som det var tänkt tyvärr och framförallt inte när man har en kropp som gör lite som den vill. När jag vilat middag sen ska jag bara njuta in i det sista av naturen här ute.
 
Sen måste jag försöka packa ihop det mesta inför min hemresa till stan för jag lär nog vara rätt sliten när jag kommer upp ur sängen imorgon. Så lika bra att ha det mesta förberett och hoppas på att inte få allt för mycket ångest. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

De är alltid bra och packa så mycket man kan dagen innan :)

Veckans blogg vinnare finns nu uppe hos mig :D

Svar: Ja verkligen, mindre stress på resdagen då. Ska genast kolla in. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-19 @ 10:14:00
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0