En stund i taget får det bli...

Goddag!
 
Ännu en solig dag är här och idag ska jag försöka ta vara på dagen mer för igår var jag helt utslagen. Jag trivs dock rätt bra här ute på ön även om kroppen mår rätt kasst. Jag försöker ha min dörr öppen ut för att höra få fåglarna kvittra utanför, så även om jag ligger nerbäddad i sängen får jag en dos av naturen. Vilket är det bästa med att vara på ön.
 
Jag är egentligen väldigt glasssugen idag, men jag tror nog det är bäst att vänta med det tills jag är stark nog att åka iväg på en utflykt. Vilket kan ta ett par dagar om jag har riktigt otur, men jag får försöka överleva på alla smultron och jordgubbar vi fått. kramiz<3
 
Smultron är så gott<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0