Frustrerad när orken inte räcker till...

Tjo där!
 
Min ork kanske inte är den bästa alla dagar, men de dagar som känns någorlunda försöker jag alltid göra nått litet. Igår efter jag hade vilat fick jag se att pappa börjat klippa äppelträdet men lämna kvar alla lösa löv som föll ner. Dem blåste åt alla håll och det irritera mig såpass mycket att jag tillslut tog fram krattan och gjorde det fint under räppelträdet igen. Jag är nöjd även det tog på krafterna och kroppen.
 
Nu har jag iallafall fått hjälpa till med nått här ute på ön eftersom pappa neka mig till att hjälpa honom att måla gäststugan. Jag blir frustrerad och nästan lite avundsjuk på att se han och farmor pyssla i trädgården. Jag brukar försöka hejda mig då jag vet hur dålig jag blir efteråt. Men det är svårt att låta bli ibland och framför allt när man super gärna vill göra något. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Skönt att kunna gör något litet :)

Svar: Precis hellre lite än ingenting=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-17 @ 09:14:17
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0