Ladda upp inför ön igen...

Goddag!
 
Dagarna här hemma i stan har trots feber och värk gått fort för redan imorgon åker jag hem till ön igen. Det ska bli så skönt att få lugn och ro. Jag har verkligen saknat den magiska tystnaden och naturen som finns där ute. Så idag får det bli att packa ihop allt som används dessa få dagar och sen blir det att vila allt för att resan imorgon ska bli så bra som möjligt. Sen får vi hålla tummarna att kroppen inte kraschar allt för mycket. kramiz<3
 
Kroppstatus just nu: Jag har svåra nervsmärtor från ryggslutet ner i benen så kan knappt gå på toa. Mens-likande värk i magen. Matthet i kroppen och stort behov av sömn. Slemhosta och heshet. I övrigt glad och förväntansfull inför hemresan till ön.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Hoppas din helg har varit bra <3
Tråkigt med smärtorna :(

Svar: Den var helt okej tack vare hundsällskapet. Ja det är lite segt när smärtorna kommer så intensivt som nu. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-24 @ 16:46:40
URL: http://thequeenie.se
Matilda

Heej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen (: Kraam!

2017-07-24 @ 17:20:53
URL: http://nouw.com/matildardn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0