Min sommar sysselsättning...

Tjo!
 
Det känns skönt att äntligen vara tillbaka här även om första natten blev extremt lång pga nervsmärtorna. Jag har förhoppningar om att kommande natt lär bli något bättre om jag bara ta det lugn framför min korsordstidning idag och försöker använda TENS-apparaten några timmar innan jag somnar. I övrigt är planen att försöka vara ute en stund ifall det blir sämre väder ikväll efter min middagsvila. Det blåser dock lite kallt just nu därför får jag nog klä på mig lite extra innan jag lägger mig i solstolen. 
 
Jag har verkligen börjat älska att sitta/ligga framför mina korsordstidningar senaste månaden. Det är så rogivande och lärorikt. Jag lär mig minst 3 nya ord/betydelser varje dag.  kramiz<3
 
Brukar ni lösa korsord?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Gintare Mullback

Åh korsord är riktigt kul men lite svårt ibland

Svar: Visst är det. Jo ibland får man slå upp lite ord i en korsordsbok eller på Google. Men sen kommer man oftast ihåg det till nästa gång det dyker upp. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-26 @ 13:41:45
URL: http://www.kampenmotsm.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0