Njuter av naturen efter en tuff vecka...

Tjo!

 

Jag är tillbaka på min underbara ö och det känns otroligt skönt. Naturen är så magisk och vacker här ute att man kan koppla av på ett helt annat sätt än i stan. Jag känner mig dock inte på topp idag utan jag behöver nog släppa ut en och annan tår i eftermiddag. Det är så det är ibland och framför allt när man haft en kämpig vecka där man slagit sig på saker dagligen.

 

Jag har bland annat armbågat sängen och tvättmaskinen så det börja blöda, fotankeln rätt i sängbenet. Jag råka slå knät i skrivbordsbenet igår och imorse slog jag i min armbåge i stegen på våningsängen. Jag blir skogstokig på att jag inte har någon kontroll över mina kroppsrörelser och allt runt omkring. Det beror nog till viss del på min yrsel och vimsighet jag har just nu. Det är ju lite irriterande att konstant skada sig, men det borde klinga av med tiden. kramiz<3

 

Hoppas ni har en fin helg nu

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jasmine

Så härligt med fin natur!

Svar: Naturen ger mig styrka i kampen. kramiz<3=)
♥JèÑnIèY♥

2017-07-08 @ 18:59:08
URL: http://www.nouw.se/jasmineivanoff


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0