Torkan ger känsla av tidig höst...

Tjo!
 
Då var sista juli här och det syns hur lite regn det kommit i sommar. Det gör lite ont i min själ att se hur allt det vackra redan börjat vissna ner eller skifta färg. Det är som att hösten kommit lite väl tidigt i år. Jag försöker verkligen njuta så mycket som kroppen tillåter mig att vara ute. Det blåser tyvärr en hel del här ute på ön därmed kan jag inte vara ute längre stunder. Men viktigaste är att jag gör mitt bästa nu.
 
En sak som jag lagt märke till under semestern är hur mitt inre lugn inte gett mig ångest för en gång skull. Jag har kunnat legat i sängen i timmar utan att få panik över att jag går miste om en dag. Jag önska jag kände så även i stan för det hade underlättat. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sandra SG

sv: tack så jätte mycket! :D Tror verkligen hon njöt ute på bryggan, gunga gott där för henne :D

Svar: kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-31 @ 19:10:35
URL: http://sandrasg.se
Matilda

Heej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen (: Kraam!

2017-07-31 @ 20:08:31
URL: http://nouw.com/matildardn
Jennifer

Här har det regnat hur mycket som helst hela sommaren :(

Svar: Usch så trist=( Här på ön har det kommit någon skur sen kommer solen fram igen, men aldrig regnat en hel dag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-08-01 @ 12:37:40
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0