Två mysiga utflykter med pappa....

Hej!
 
I torsdags blev det äntligen en tur till turiststället Spiken för att köpa en "spikenspecial glass"och njuta av utsikten. I den struten ingår 2st valfri kulglass, mjukglass, sås och strössel. Jag och pappa brukar alltid ta lakrits smak på allt och den är så otroligt god även om man blir galet törstig efteråt. Det är denna glass man går och längtar efter under höst, vinter och våren. För den säljs bara under sommarmånaderna, så man får passa på då.
 
Igår var vi inne i stan för att handla målarfärg till gäststugan och när vi ändå var i centrum passa vi på att äta på Restaurang. Då jag plötsligt blev akut hungrig och när jag blir det är de bråttom med att jag får i mig nått annars blir jag extremt dålig och riskerar att kollapsa. Dessa två dagar med utflykter har känns mysiga, men så fort vi kom hem till ön behövde jag sova ett par timmar för kroppen vart helt slut av alla intryck. Min helg blir nu lugn och jag ska försöka återhämta mig. kramiz<3
 
Älskar naturen här ute:
 
Spikens största glass är lätt som en plätt för mig att få i mig:
 
Maten igår var super god stället vi åt på hette Rhodos om jag inte minns fel:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0