24 veckor avklarade!

Tjo på er!
 
Idag har jag gått på Isotretinoin behandlingen i totalt 24 långa veckor. Senaste veckorna har vart en enorm utmaning för mig att klara av. Men jag vägrar ge upp nu när jag klarat av mer en hälften. För nu har jag förhoppningsvis bara 12 veckor kvar av kuren sen är denna resa troligen klar.
 
Det finns en liten chans för återfall, men skulle det bli så kommer det dröja ett bra tag innan hudutslagen kommer i den mängden som jag hade innan jag starta denna kur. Det ser ljust ut på den fronten iallafall. Jag kommer förmodligen få gå på återkontroller resten av året och lämna prover för att se så njurar och lever återhämtar sig efter kuren är helt avslutad.
 
Nu ska jag belöna mig med att öppna lite samlingsobjekt jag köpt. Om ni vill kan jag blogga lite om vad för saker jag samlar på som även syskonbarnen älskar att leka med. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Heja dig, du är en riktig kämpe ❤️

Svar: tackar så jätte mkt=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-04 @ 19:03:19
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0