Ännu en lång natt...

Tjo!
 
Natten tills idag var riktigt jobbig då jag vakna varje timme. Det brände i hela bröstkorgen och sen hade jag klåda över hela kroppen för jag var så torr trots att jag smörjt in mig. Jag hoppas ändå klara av dagen någorlunda bra då tanken är att jag ska träffa min bästis Amanda en stund och sen ikväll behöver jag fixa det sista inför lägret imorgon. Det skönt att jag för en gång skull har läget under kontroll och känner mig taggad på att få komma iväg.
 
Jag har glömt berätta att min bror och hans tjej kom med en present till mig för jag vart så snäll och ställt upp som hundvakt. Ni anar inte hur förvånad jag blev när dem bar in en stor kexchoklad till mitt rum. Det går ju åt X antal kexchoklader per vecka hos mig. Då det är något jag äter i akutfall av mellis. Ovasett vad för presenter jag får blir jag alldeles varm inombords. Tack så jätte mycket L & F<3 kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda

Heej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen (: Kraam!

2017-06-26 @ 13:08:58
URL: http://nouw.com/matildardn
Jennifer Queen

Snällt av dem :)

Svar: Min lillebror vet allt hur han ska få mig överlycklig. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-06-26 @ 13:37:41
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0