Bara till att fortsätta mot målet...

Goddag!
 
Idag känner jag mig riktigt sliten och lite smått ledsen. Det beror nog dels på beskedet igår som rörde upp lite känslor och sen att jag har haft svåra nervsmärtor pga dåliga vädret som är just nu. Regn och kyla brukar ställa till det för mig så inte konstigt jag är en mer sommar och sol tjej.
 
Jag har lite som måste bli gjort under dagen och jag hoppas kunna behålla lugnet trots paniken inombords. Tänkte börja med att åka till köpcentret för att fixa strumpbyxor till min eventuella outfit imorgon. Sen får jag nog vila innan jag tar och duchar håret. Men innan jag tar tag i dagen ska jag äta upp mina älskade brända mandlar från marknaden. kramiz<3
 
Riktigt seg:
 
Älskar brändlar mandlar nått enormt<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0