Börjar räkna ner...

Tjo!
 
Ännu en vecka på Isotretinoin behandlingen är klar och nu återstår bara 3 veckor av den 24 veckors långa kuren om jag har turen på min sida de vill säga. Jag har läkarbesök för bedömning om ca 1 veckor nu och då tas det beslut om jag måste fortsätta ett tag till eller om det räcker med de veckorna jag tagit mig igenom.
 
De biverkningar som påverkat mig senaste veckan är nog hyn som är extremt känslig just nu och som gör att jag bränner mig i solen jätte fort trots solskyddsfaktor 50. Mina ögon är också väldigt torra trots droppar så min syn är något suddig, men det försvinner nog så fort kroppen återhämtat sig efter avslutad kur. Jag är något mer smärtpåverkad just nu.
 
Jag funderar en hel del på vad för typ av belöning jag vill unna mig när kuran är slut. Jag har dock än så länge inte kommit på någåt speciellt, så ni får jätte gärna komma med förslag på nått roligt man kan hitta på men som inte kostar allt för mycket energi. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer Queen

Hmm, det där med belöning till sig själv är så svårt. Ska tänka lite och återkommer om jag kommer på nått bra :D

Svar: Visst är det svårt att komma på nått till sig själv:D Gör du så=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-06-01 @ 15:40:12
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0